Smehtap bnm bebeğimde bi kaç gün kusmuştu burnundanda gelmişti. Bn tanıdığımız bi hemşireyi hemen arayıp sordum mamayı yer yemez yatırmayıp hafif dik pozisyonda kucağımda 20-25 dk tutmamı söylemşti.mide kapakçıkları henüz olmadığı için alt değiştrmede gaz çıkarrken ıkınmada düz yatakta kusma olabliyormuş.ben doğduğundan beri reflü yatağı kullanıyorm.minderin baş kısmına battaniye koyup kafa kısmını yukarıda yaptm yatağı almadım kendm yaptım mis gbde yatıyo öyle deneyeblrsnz.