Minnakinannesiii Smehtap benim oğlum da fışkırarak kusuyodu anti reflü mamaya geçtik normal kusuyo artık balgamlı kusması da ilk aşısından beri var bi çaresi yok geçer üzülmeyin bi ara çok mama içiyodu oğlum haddinden fazla görümcem de dedi her vermende içer sen kararında ver 2 saatte bir diye öyle yaptım 3.5 aylık şuan 90 cc içiyo bide emerse bazen fazlasını çıkarıyo
Smehtap Minnakinannesiii 90 CC az gelmiyo mu peki ona. Bende 120 yapıyorum hatta bı ara 90 verdim yine gayda etmedi gerçi. Bugün götürdüm idrar tahlili yaptılar kültür testi verdik bakalım nasıl yol izleyeceğiz
Balkupum2505 Smehtap bence reflüsü var reflü yatagı falan kullanın isterseniz yada iyi bi doktora götürün o napicaginizi söyler size
ebozbey Smehtap kusma şekli boyle sızinti şeklinde mi yoksa karşıya fırlatarak fışkırtarak mi kusuyor
Smehtap ebozbey fışkırır tarzda bir iki kez kustu onun haricinde çok fazla şekilde normal kusuyo kesik kesik hep
Smehtap Minnakinannesiii valla bende 120 veriyorum bı ara 180 verdim onu kusmadi Sanki oyun oynuyo benle 😄😄
dominantteyze Smehtap benımkide öyleydi ağzından fıskiye gibi kusardı bazende burnundan gazdan diyodu hep doktorlar gonderiyodu
Smehtap dominantteyze bugün kontrol ettirdim gazı bile yokmuş düşün reflü falan dedi ama idrar tahlili verdi ona göre hareket edip ilaç başlayacakmis
Smehtap ebozbey nasıl bir yol izlediniz peki. Bende yarın gidicem doktora idrar tahlili yaptılar da kültür verdi bekledim 2 gün bakalım yarın ne der.
ebozbey Smehtap reflü maması kullaniyoruz . Yedirdikten sonra dik tutuyoruz zıplatma hoplatma yapamıyoruz başı yüksekte yayıyor hep reflü yatağı felan var onda yatıyor yani iyle mamayı degsitirince düzeliyor zaten
Mihrimahim16 Sma Bebivita evolvia verdim hep kustu Aptamil verdik kusması çok azaldı… Mama denemesi yap bence… Benim kızım kusma yüzünden 2 aydır kilo alamıyor seninkisi kilo alıyorsa sıkıntı yapma mama ve biberon değiştir mesela anti kolik biberon al…
Smehtap Mihrimahim16 mama değiştirmeyi hiç düşünmedim açıkçası 🥴 Lansinoh biberon kullanıyorum, ama şöyle biseyde var emerken bile kusuyo 🤦🏽♀️
Mihrimahim16 Smehtap Benimkide emerken kusuyordu canım mama değiştirdik Aptamile geçtik biberon değiştirdim mesela anti kolik biberon al dene bence mamayı da değiştir hangi marka mama kullanıyorsun?
Mihrimahim16 Smehtap Ben hem biberon değiştirdim hemde mama çok rahat ettim… Biz Aptamil kullanıyoruz.. Wee markanın anti kolik biberonu var ondan alıp dene bence baktın kusması azaldı lansinoh un anti kolik biberonu nu alırsın bebeğde yazık günah.