aysenurkerem biz aralık ayında gecirdk ilk 40 dereceyi buldu ateşi cok korktuk hemen acile gittik cocuk travma yasadı inanın orda da bişey yapmıyorlar dogru düzgün serum taktılar cocugun kolu şişti yani cok kötü gecti evde daha güzel bakıyorsun daha sakin kalıyorsun ve en azından daha temiz ortam 3 gün sürdü ateşi sonrasında vücutta döküntü oldu 3 gün gecti gitti cok şükür korkmayın kendinizi strese sokmayın ben sizin gibiydim ama hiç bi işe yaramıyor inanın bol su içsin bol bol cok önemli