Saudade benim bebeğim 11 aylıkken bronşit oldu, babasindan bulaştı , herkes şöyle giydir böyle giydir dedi. Dinlemedim. Çok şükür hemen iyileşti daha hasta olmadı. Annem beni 40 kat sararmış e hasta olmadık mi oldik. Hasta olmadan büyüyen çocuk yoktur, elbetteki hasta olacaklar. Ama sizin bu yaptığınızla daha çok hasta olur bebeğiniz herkes yazmış zaten.