Asıl uyku zamanı oda sıcaklığının en fazla 23 derece olması gerektiği belirtiliyor.
Bizim gece 21 derece oluyor, 2,5 tog değerinde tulum giydiriyorum, içine de zıbın.
Gündüzleri de 24 derece oluyor.
Tavsiyem sıcağa alistirmayin, en ufak soğuktan etkileniyorlar ve terleyip hastalanma olasılığı daha yüksek oluyor.