Zmnl19 busra37 Yok ya lohusaligimi zehir etti kayinvalidem en sonunda evlerini bastim nasil kacmasin sutum
busra37 Zmnl19 oooo baya zor şeyler gerçekten. Lohusayken zaten bizim kafamız gidik bide başka sorunlar binince gider tabi
Zmnl19 busra37 İnsanlar hadsiz oldugu icin bunlar oluyor yoksa lohusalik sendromunda da deilim. Buyuk terbiyesizlikler yapti ve en fazla 10 gun sabredebildim