İstanbul içi ücretsiz kullanım cocugu 4 yaşına gelene kadar ücretsiz kullanılabilecektir. Ben İnternetten başvurdum resimli sarı bi kart geldi. Hatta kullanırken ücretsiz ya hep çekiniyorum sanki birirnin ücretsiz kartını almışımda beleşe basıyor gibi hissediom 😂😂🙈🙈🙈🙈