Deletedmom_58 Ecrin00 sadece istanbul da mı var eğer her yerde varsa nasıl başvuruluyor anlatabilir mısın
Ecrin00 TlhErva65 kizlar bilmiyomusun devletimizin bide sagladigi bi hizmet ucretsiz toplu tasimalari kullanabiliyosun kartinda 150 kontor oluyo her basima 1 kontor her ay da 150 basim hakkin oluyo iste ucretsiz
Ecrin00 TlhErva65 ya bizim arabamiz yok ama bende fazla gitmiyorumda yine lazim oluyo iste ama bi turlu basvuru yapamadim🤭
Ecrin00 ATC ya herhaldeb sistemde bi aksaklik var bir turlu olmuyo kuzenimde ogrenci kartin icin basvurdu oda ayni sekilde olmuyo
ATC Ecrin00 telefonda sürekli öyle hata veriyo bende de oldu bilgisayardan yaptım orda da bi kaç kere hata verdi ama sonra oldu hızlı olmak gerekiyor yoksa zaman aşımına ugruyor