Oglumunannesiyim incikusunannesi tamam öneriniz için teşekkürler gündüz 38.1 görmüştü şurup düşürdü tekrar çıkıyor fln fitil verdim 11 de şuan iyi şükür bakalım takip ediyorum 😟
Oglumunannesiyim Vera1810 Denizli de sadece devlet hastanesi bakıyormus covide özeller de dedigim gibi almıyor hastane hastane ama insanlari mağdur eden bı hastane