Oglumunannesiyim herseyyalantekgerceksen hastaneye gittik devlete doktor yokmuş nasıl bı hastaneyse birsuur de insan vardı hep.covit di çoğalmış bu hastalık iyice🥺
Deletedmom_41 Oglumunannesiyim Calpol yuksek ateslere pek fayda etmiyor bizde 2 hafta once atesle ugrastik parol daha iyi gelmisti
Vera1810 Oglumunannesiyim inatçı ateş varmıs enfeksiyon olabılır Baska götürebileceniz yer yok mu canım
Oglumunannesiyim Barisinannesi Barisinannesi şimdi dolven ve fitil getiriyo abim hangisini veriyim sizce hangisi etki eder
HonKiPonKiDoNiNo Oglumunannesiyim 37.8 cok yuksek bir ates degil, fitil vermeyin.. 4 saat araliklarla calpol ve dolven donusumlu verin, ilik dus aldirin, basucuna sogani ortadan kesip ustune karanfil batirip koyun ve bolca emzirin.. Cok gecmis olsun.
incikusunannesi Oglumunannesiyim dolven verin 4 saat sonra calpol verirsiniz sakin olun korkmayın gerçekten, ben de çok üzüldüm ama geçiyor 38 bile olmamış dolven iyi gelecek ama sonrasında calpol verin pespese dolven vermeyin.
Vera1810 Oglumunannesiyim hiç çoçuk acil yok mu orda canım devletin hastanesi eğtim ve Araştırma hastanesi gibi
Oglumunannesiyim Vera1810 Denizli de sadece devlet hastanesi bakıyormus covide özeller de dedigim gibi almıyor hastane hastane ama insanlari mağdur eden bı hastane
Katya Oglumunannesiyim ayaklarının altına limon sürüp çorap giydirin o şekilde düştü Kızımın bizde covid olduk
canparee Oglumunannesiyim hastaneyi ayağa kaldır gerekirse tartış bağır çağır ne demek doktor yok ya ben olsam karıştırmıştım ortalığı
DefneBadeNurs canparee şu ara devlette doktorlar grev yapıyor bizde poliklinik randevusuna bile almadılar gittiğimiz gibi geri döndük, bağırsam çağırsan ne fayda kimsenin umrunda değil
Syyyy Oglumunannesiyim yeter canım sür gene faydası olur. Yarın tekrar sürersin. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin 🙏🏻
Oglumunannesiyim incikusunannesi tamam öneriniz için teşekkürler gündüz 38.1 görmüştü şurup düşürdü tekrar çıkıyor fln fitil verdim 11 de şuan iyi şükür bakalım takip ediyorum 😟
Nislina Oglumunannesiyim ya nasıl bakmazlar işte ben sitem edince doktorlara sonra haksız oluyordum canım soyundur bez katı kalsın bol bol vücuduna ıslak bez bırak ayaklarına koltuk altına dönüşümlü ağrı kesici ver ve sonra o hastaneyi bı yık başlarına çocuk bu ya ateşi yüksek hiç mi ilgilenmez kimse
Hnde Oglumunannesiyim bizimde iki gün hiç düşmedi ateşi 2 gün sonra kendine geldi bu seferde vücudunda kızarıklıklar ortaya çıktı