MelisT insAllah bugun aile hekimligine gittik oksurugu alerjik dedi gecen sene nemli bir evde oturdugumdan bebegimde astima yatkinlik olusmustu bu kista evi yeterince havalardan dolayi havalandiramadigimdan oksurugu baslamis. Atesi de distenmis bebegim parmagiyla sol ust yanagina bastirip agliyordu ama pek anlayamamıştım tahmin disinda bugun aile doktorumuz bakinca distendir dedi bu azi disi kac gunde cikar acaba bilmiyrum