Dilhunizade canım düşmeyen ateşiniz varsa acile gidin. Acilde güzelce tedavi ediliyor. Bize normalde acilde fitil , şurup , buhar ve ipne yapmişlardı. Eğer evde buhar makineniz varsa boş serumu buzlukta bekletin biraz soğusun öyle buhar verin . Nefesini açar tıkanıklığı gider. Paranoks adli fitil var ateş düşürücü ağrı kesici ondan verebilirsiniz. Doktorlar hep bunu yazıyor evde kullanmak için. Şurup dolven kullanabilrsiniz. Biraz bezle soğuk kompres yapın. Alnına koltuk altlarına bez yerleştirin. Muhtemelen sizinki mide üşütmesi gibi. Kusma varmiş. O biraz zor düzelir. Acile gitmeniz daha mantıklı serumla daha kolay düzelir