Deletedmom6262 _____ eğer kiloluysan bağırsakların iyi çalışmıyor hazım edemiyor demektir zayıf insanlar ne kadar yese bile kilo alamiyor annemde 80 kilo spora gidyor sadece su içse bile kilo alıyor
hemsireanneaybuke ebz09 valla şaşkınım burada herkes zayıfmış. Ben 166cm 63 kiloyum. Doğumdan önce 58dim. Yolum uzun.
ebz09 hemsireanneaybuke ben de hep kilolu olmak isterdim. Kilo demek sağlık demek bana gore(aşırıya kaçan haric). Kilo vermeye çalışmak benim için hayal oluyor. Diyet yapicam yaa diyenlere bile imreniyorum.
_____ Deletedmom6262 ya ben yiyorum öyle su içince kilo alanlardan değilim hiç oturunca 2 pizza gömerim mesela veya 2 hamburger hakkını veriyorum yemenin ama şimdi diyetteyim 10 kilo verdim 1,5 ayda inşallah biraz daha verirsem çok iyi olacak
Danerys Şişkoyum ben şişko bir nevi dobişko hello baby i am from sanfranşişko 😭😂 5 ay sonra hortlatcam bu postu 😘
Adiyokkitabin Catlakbiranne kilom 59 Boyum 1.51😀 Ayy hiiiicccc memmun degilim esim adile nasit gibi oldun diyor😀😀 eee kahvaltida 1 ekmek yersen tabi kilo alirsin merveeehğ😀 Biraz vermem gerek ama veremiyorum suan açim mesela visey yicem simdi😀
Deletedmom_22 Adiyokkitabin senin sadece 4 kilo fazlan varmış canım 😬 onu da hemen verirsin zaten . 55 çok ideal olur. Ben de +10kg alsam çok iyi olur🤦🏻♀️
Deletedmom_22 Adiyokkitabin hamur işi benden sorulur canım😂 hep yiyorum zaten İnan 🤩 pişi,tatlı,çörek,börek ne varsa hepsinden
Adiyokkitabin Deletedmom_22 o zamn yiyen ama kilo almayanlardansin. Esimde oyle yer ama asla kilo almaz. Bende iste su icsem yariyor🎠
Deletedmom_22 Adiyokkitabin aynen canım ama eskiden biraz daha iyiydim sanki. Şimdi bide emzirdiğim için iyice çöktüm 😬😬