Eymenegebebekler Smy16 ayy ben 1 ay gecikme yasadim cok sukur gecen ay ve bu ay adet gordum ve hemen spiralimi koydurttum 😁
929621 Eymenegebebekler spiral mi valla onu da koydurttum o da yerinde durmuyor o da ayrı bir illet rahat edecem sandım yine olmadı :(
yusuf11 Smy16 ayni kaderi yasamisiz bende kizim 4 aylikken hamile kaldim suanda kizim 6 aylik cok zor surec bekliyo ama rabbimden gelene raziyiz
Smy16 yusuf11 evet tabikide, aldırmayı hiç düşünmedim açıkcası, şuan kızım 18 oglum 6 aylık ama felaket derecede zor yani gözünü korkutmak istemem ama oturup oturup aglıyorum yoruldum diye 🙃
Yica Prens_annesi_Aysel bir kaç düzenli gördüm sonra gecikme oldu iki ay kadar 5-10 gün arası sonra düzene girdim artık misal 24 günde değilde 34 günde bir filan oluyorum
Deletedmom_73 Prens_annesi_Aysel Ben 2 hafta gecikmistim sonra oldum adetim sökülemiyor galiba geçen hafta adettim evelsi gün yine başladı
Prens_annesi_Aysel Deletedmom_73 ben 5 aydüzei gördüm eskisi gibi e tabi hamilelik belirtileride var o yuzden
3_bebeli_ana Prens_annesi_Aysel ellerinden pperiz kızımdan sonra düzenli oluyordum 4vaylikken hamile kalmışım sim sallıyorum 5 ay 25 günlük olduk bile sezeran dogumdu😁😅
Smy16 Prens_annesi_Aysel korkunun acele faydasının olmadıgını gördüm ben 😂😂 2. Bi cocuk düşünmüyosan eger hemen spiral taktır gerçekten çok zor , 😂
Prens_annesi_Aysel Smy16 yengem de sprail taktirdi ona rağmen hamile kaldi o yüzden takmak istemiyorum prezvatif kullaniyoruz ama 4 5 defa kullanmadik hatta daha fazla
Eymenegebebekler Smy16 iste adet olmayi bekleme maddi imkanın varsa ozelde taktira bilirdin 😟 ben oyle yaptim