Oglumunannesiyim Premsesannesi355 çok geçmiş olsun sizede ateş geçmiş sanırım oğlumda öksürüyor gece uyanıyor öksürük den
Oglumunannesiyim Kizannesi92 çok geçmiş olsun zor gerçekten isnllh sizde yoktur hemen toparlanır oğlunuz inslh
Oglumunannesiyim alpin-annesi amin inşallah sizede geçmiş olsun bizim ateş de bı inip cikiyo hırıltılı öksürük var bide burnu tikaniyo arada bakalım Allah şifa versin tüm hastalara
alpin-annesi Oglumunannesiyim amin 🙏🏼 Ilık duş burun tıkanıklığına çok iyi geliyor öksürüğü de yumuşatıyor tavsiye ederim 💐🤗
Kizannesi92 alpin-annesi siz.bizden buyukmussunuz üç aylık kızım varda oğlum korona ona da geçmiş mıdır korkusunu yaşıyorum da bu aylarda mi acaba sizinki de diye sormuştum rabbim size de birde daha yaşatmasın
Senayy bizde yeni atlattık sayılır ne kadar dikkat etsek de bebeğime bulaştı 2 gün inatçı ateş 40a kadar çıktı 3.gün iyiydi çok şükür şuan iştahı düzelmedi hala ama oda zamanla yerine gelir inşallah bebekler toparlıyor hemen. çok geçmiş olsun. üzülmeyin.