Oglumunannesiyim çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah. Önce sizin sakin olmanız gerek, ben pozitif çıktığım gün itibariyle oğlumda da 3 gün süren ateş, keyifsizlik, iştahsızlık vardı. %95 pozitifti yani. Ilık duş, düzenli saatlerle inatçı ateşe calpol verdik ve 3. Günde bıçak gibi kesildi eskisi gibi oldu bebekler daha çabuk toparlanıyorlar. Öksürük vs yaşıyorsa doktorunuza danışıp prospan verip veremeyeceğinizi sorun. Bize önlem amaçlı kullanın demişti çünkü. Siz yine bol bol kendinizde vitamin alın, sarımsak yutun, bebeğiniz pozitif olsa dahi iyileşme hızına karşın hep maskeli olun ve evi havalandırıp temiz hava aldırın.