Selamlar herkese
Haziranda iş başı yapmam gerek hanımlar. Bebeğim 10 aylık olacak. Home office çalışıyorum fakat işim yüksek tempolu. Bakıcı arayışındayım ama fiyatlar çok uçuk. Bi teyzeyle görüştüm 6bin tl fiyat istedi. Bu fiyatı kabul edersem elime çok az para kalmış olacak. Bebeğimi bakıcıyla tek bırakmayacağım ben de evdeyim. Ekstra iş istemiyorum sadece bebeğime bakılsın yeter diyorum. Fiyatlar hep böyle mi? Çok şaşkınım ve bir çözüm bulamıyorum