Tortilla_ bizde 5.ayda başladık ek gıdaya irmikli muhallebi falan yapıyorum ama bu seferde mamayı almıyor yulaflı denemedim bide onları deneyim doktorumuz bir öğünde 180 cc diyor ama hem ek gıda alıp hemde bu kadar mamayı bitirebilen var mı bilmiyorum bana çok zor geliyor bebeğim 90 cc içse şükrediyorum ki bu çok nadir oluyor