Yagizmomss Bizim doğduğundan beri kusma problemimiz vardı. Mama +meme giderdik yine de yeterli kilo almazdı. Yenidoğanken bile 1 kilo almadı. Neyse doktora da sorup 5. Ayda ek gıdaya başladım. Tadımla ilerledim 5. Ayı . 6 aylığın içindeyken öğün vermeye başladım. Memeyi bıraktı mama + ek gıda devam ettik. Mama hala kilo aldırmazdı ek gıda aldırdı.Tariflere bakarak yaptım hep. İrmikli yulaflı meyveli muhallebiler. Sabah kahvaltı akşam yemeği hep yedirdim. Zorla da olsa yedirdim. Böyle böyle yakaladık ortalama kiloyu 2 ay içinde. Suan 23 aylık 12 kiloydu 1-2 ay önceye. Baya 1’ay hastalıkla uğraştık. Kilosu aynıdır muhtemelen. Boyu da 87 cm