Yani benim ki 5 aylık 6 kilo seninki 4 aylık 7 kilo biz napalim. Arkadaşlar doktora gösterdiyseniz sıkıntı Yoksa demekki kilo alımı düşük almıyor. Benim kızım da 4 aylıkken 5800 dü. Kusuyordu kilo almıyordu ama kafaya takmadım. Ek gıdada topladık biz. Kusmasi bitti bir anda. Şuan ortalama içinde. Yarıştırmayın. 4 aylık 7-8 kilo diyen bir anneyi de germeyin. Demekki sütü yarıyor. Mama yarıyor. Maşallah de geç. Benim çocuğum zayıf diye karalar bağlamayın