Kızlar benim bebeğim iki gün önce 4ayni bitirdi bugün dört aylık aşısı yapıldı ve tarttim kilosu tam 7 kilo çıktı bana göre az ama bilmiyorum hemşire gayet iyi dedi ama ben yinede az diyorum bugünlerde zaten doymuyor bide süt alerjisi var süt ürünlerni yemiyorum sizce nasıl