Yok artık ya herseye zam geldı ınsanlar gırtlağa kadar borca gırdı hergun kac bın kişi intihar ediyor gecım sıkıntısı ıcın yeter buna bı dur demenın zamanı çoktan geldi geçiyor artık . Zaten bıze haddinden fazla zam yapıyorlar ama bari bu çocukların mamalarının bezlerıdır asılarıdır onlara yapmasınlar . İnsanlar bitti tükendi artık gecık yüzünden boşanmalar arttı kavgalar çoğaldı Allah sonumuzu hayır etsın