Kayracim asude456 cuma günü eczane aradım pazartesi alıcam var mı diye var dedi 360dedi Şimdi gittim 490olmuş cuma aradığım için o fiyattan verdi ama rakam korkunç 😣
eceunverkanra ZehraSareMom Gerçekten artık yeter yani maddi imkansizliklar nedeniyle zaten insanlar zorlaniyordu simdi hic yaptiramayacaklar yazik degil mi bu bebelere ya🥺
Toprakaren Kayracim malesef cumartesi herseye zam geldi eczanede çalışıyorum bugün bi doktora bexsero goturdum geçen hafta 553 gibi fiyatı vardı bugün 722 tl olmus
eceyiilmazm Toprakaren yarın menenjit aşımız var aralikta doktor 575 demişti ay suan kaç oldu acaba 🥺🥺