Esrmrtsbr oncelikle bende normal dogum yaptim icten 25 distan 19 dikisim vardi ,hamileyken enfeksiyon gecirmistim ondan etim kendiliginden yirtildi dogumda sana tek tavsiyem su olucak ben bu kadar dikisle 2 ayda toparladim kendimi ama bilgim yoktu soyleyen yoktu yoksa daha kisa zamanda iyilesirdim yapman gereken ,her tualeten sonra sil yika sonra kurut batikon sur ( ben 2 kutu bitirdim batikon ) batikonu surdukten sonra kurutma makinasiyla iyice kurut ve ic camasirini temiz tut tualetinde dahil enfeksiyon mikrop kapma allah korusun vala cok zor gecirirsin …bunlara standart yap emin ol kendiliginden dikisin kuruyor ve eriyor farkina bile varmiyorsun ve ben temizlik takintili oldugum icin bu kadar dikisle dogumun ertesi gunu evimi elle detayli egile egile silip surpurmustum ve diger gunlerde devam etmistim keskr yapmasaydim daha gec iyilesti sadece uzan yat dinlen ve bu yukarda dedigimi yap is bi turlu oluyor yapiyosun ama o dikisler cok zor bide ayağında patik corap olsun kesinlikle ben asla giymem yaz kis ama onada dkkat ettim gecti ins seninde gececek sabirli ol sadece seni zorlayacak yer o dikisin düğüm yeri orasi gec iyilesir ama dedigimi yaparsan zorlanmicaksin emin ol gecmis olsun