Merhabalar arkadaşlar 16 gün önce doğum yaptım normal doğum oldu.Sirf ebeler kolaylık olsun diye kesige başvurdular malesef🙄içten kaç dikiş olduğunu soylemediler ama dıştan 4 tane dikişim var tabi ilk günkü gibi değilim daha iyiyim ama bu dikişlerim ne düşüyor ne de eriyor dikişlerim daha iyilesmedi eşim de dayanamıyor artık sürekli duzelmedin mi diye soruyor🤭🙈birçok kişi 2.gun hemen iyileşiyor ama ben hala zorlanıyorum benim gibi olan var mı?