2cocuk_1anne_ ben kadın doğuma gitmeden önce kan verdim beta değerim 1000 olana kadar. Sonra kadın doğumcunun gebeliğin ilk ayı isteyeceği tüm tahlilleri sağlık ocağında yaptırdım pazartesi günü. İşte tsh idrar beta troid şeker vs vs. Yarın saat 11:00 da randevum var kadın doğuma. Sonuçlarımı sağlık ocağından bugün aldım yarın doktora gidince göstereceğim Allahın izni ile 🙏🏻🙏🏻🌸