2cocuk_1anne_ Kızlar hamileyim İlk kadın doğum doktoruna gidince kan alınıyor mu Acil cevap verir misiniz bugğn kan verdim 2 hafta sorna ya randevu var Eğer ilk kan alınıyor sa devlete yoksa özele gidecez
VERA19 2cocuk_1anne_ Beta hcg hormonuna bakılmasından mı bahsediyordunuz? Bakılmıyor diye biliyorum ultrasonda direkt keseye bakılıyor
2cocuk_1anne_ 2cocuk_1anne_ kontrole özele gidicem ama ilk kontrolde kana bakılıyor sanırım kızımda öyle olmul tu sanırım
Kk41 2cocuk_1anne_ genel bir kan tahlili yapmıştı ilk muayenede he beta icin bi kac gün önce vermiştim gitmeden tekrar vermedim
2cocuk_1anne_ VERA19 beta için sağlık ocağına gittim bugün Kadın doğuma gidicem de orda tekrar kana bakılıyor mu
VERA19 2cocuk_1anne_ Sanmıyorum bakılacağını,testiniz pozitifse direkt ultrasona bakmak isteyecektir doktor
2cocuk_1anne_ Kk41 Saripapatyammm Sanırım duruma göre değişiyor özel de kan alma parası çok fazlaymış bizde ilk devlete sonra özele gidelim dedik ama 2 hafta sonrasına randevu var
Brfn 2cocuk_1anne_ sağlık ocağında ki tahlili gösterebilirsiniz bugün tahlil verdiyseniz tekrar kan almazlar bende öyle olmuştu sadece keseye bakmıştı.. 2 gün sonra tekrar kan tahlili istemişti bhcg yukseliyomu dusuyomu diye bakmak icin
Saripapatyammm 2cocuk_1anne_ Yani benim oyle olmustu. Kanamayla acile gitmistim. Beta 5000di 3 gun sonra ozele gittim. Kan tahlili alalim dedi doktor. Bende tahlilimi gosterdim 3 gun oncesi diyerek. Ozaman gerek yok tekrar kaninizi almayalim bos yere deyip ultrasona aldilar.
2cocuk_1anne_ 2cocuk_1anne_ KIZLAR PEKİ 2 HAFTA SONRASINA RANDEVU VAR BİR SORUN OLUR MU B6GĞN SAĞLIK OCAĞINA GİTTİM KAN VERDİM YARIN SONUÖ ÇIKACAK
bireylul Eğer kese görünüyorsa kana bakmıyorlar ama hamilelik çok yeni kese henüz görünmüyorsa kana bakılıyor
Bbmomy Dış gebelik mi diye mecburen alıyorlar eğer beta hcg iki katına çıktıysa normal gebelik değilse dış gebelik deniyor eğer hamileysen bi doktor belirleyip tüm kontrollerinde aynı doktora gitmeye çalış aylık kontroller olacak çünkü bundan sonra
bireylul 2cocuk_1anne_ olmaz Allah’ın izniyle.Ben tekrar hamile kalsam biraz zaman geçince dr kontrolüne giderim çünkü kan tahliline baktırmak düzenli artış olmuş mu diye beklemek çok stresli
2cocuk_1anne_ Kereminannesiii bir kaç kişi bakılır bir kaç kişi bakılmaz demiş neyse artık 2 hafta sorna randevu var o zaman gitsem sorun olmaz dimi