ozsez85 Biz de 6. Ayda tadımlara başladık. 7. Aya doğru çoğu şeyi arttırınca kahvaltıya başladık. Sabah kalkınca emiyor sonra kahvaltı ediyor. İkinci kez uyuyup uyanınca mama veriyorum. Aradan 2 bucuk saat kadar geçtikten sonra çorba, meyveli yoğurt veya muhallebi veriyorum. Akşam da tavuklu, etli veya et sulu sebze yemeği veriyorum. Kahvaltıda Yumurta sarısı kendi yaptığım tuzsuz lor avakado ya da muz veriyorum. Yumurtayı bazen ıhlamurla ıslatıp veriyorum. Arada tuzsuz ya da geceden suda beklettiğim zeytin de veriyorum. Kendi yaptığım bebe bisküvisini pekmezle veriyorum. Bazen pankek ya da omlet yapıyorum. Bunları değiştire değiştire veriyorum. Gün içinde mutlka yoğurt veya ayran, meyve tüketiyor. Etli ve sebzeli bir öğünü oluyor.