ozsez85 Merhaba, kızım 7 ay 1 günlük . Sabah uyanınca mama ve anne sütü alıyor. Daha sonra haşlanmış yumurta ve labne veriyorum. Doktor avokadolu , muz ve ceviz de verebilirsin dedi . Bunların hepsi cok değil mi ? Siz kahvaltıda neler veriyorsunuz?
AsyaElaa ozsez85 ceviz için erken olduğunu düşünüyorum alerji yapabilir. Dr bize 2 saat arayla anne sütü ya da mama - ek gıda dedi. Ben kahvaltılarına pekmezde ekliyorum.
Danerys ozsez85 verebilirsin demiş hepsini aynı anda ver dememiş 😅 ben bazen yumurta labne ve bebe bisküvisi veriyorum. Bazen avokado elma muz pekmez karıştırıp yediriyorum. Bazı günler kaşık maması veriyorum bazen de avokado ve yumurta yapıp yediriyorum . Ceviz ağır gelir diye vermedim
Buss35 ozsez85 Biz de 6. Ayda tadımlara başladık. 7. Aya doğru çoğu şeyi arttırınca kahvaltıya başladık. Sabah kalkınca emiyor sonra kahvaltı ediyor. İkinci kez uyuyup uyanınca mama veriyorum. Aradan 2 bucuk saat kadar geçtikten sonra çorba, meyveli yoğurt veya muhallebi veriyorum. Akşam da tavuklu, etli veya et sulu sebze yemeği veriyorum. Kahvaltıda Yumurta sarısı kendi yaptığım tuzsuz lor avakado ya da muz veriyorum. Yumurtayı bazen ıhlamurla ıslatıp veriyorum. Arada tuzsuz ya da geceden suda beklettiğim zeytin de veriyorum. Kendi yaptığım bebe bisküvisini pekmezle veriyorum. Bazen pankek ya da omlet yapıyorum. Bunları değiştire değiştire veriyorum. Gün içinde mutlka yoğurt veya ayran, meyve tüketiyor. Etli ve sebzeli bir öğünü oluyor.
ozsez85 Snowglobe Allah bağışlasın, aynen dediğiniz gibi. Doktor değiştirdik, iki doktor tamamiyle farklı. Acaba avokadolu karışımı da verip mamayı mı azaltsam?
Snowglobe ozsez85 8. Aya kadar mamayı azaltmayın derim. Bildiğim kadarıyla 8.aya kadar anne sütü veya formül mama daha ağırlıklı olmalı. Ek gıda doyumluk değil tadımlık olmalı. Bide şey meselesi var. Bir çay bardağı kadar yemeli ek gıdayı diye. O da her yerde farklı yazıyo. 8. Aya kadar 1 çay bardağı. 10a kasar 2. 12. Aya kadar da 3 çay bardağı kadar yemeli sanırım
ozsez85 Snowglobe cok tesekkürler. Koca forumda sizden başka cevap veren olmamış. Aldatma ya da kaynana postu açsam rekor kırardı:))
Snowglobe ozsez85 valla sırf o postlar yüzünden ben artık girmiyorum. Eskiden sürekli buradaydım. Ama artık tadı kalmadı
Laren Yumurtanın sarisini labneyle mi açıyorsunuz koyu olmuyor mu ya 6 ay 3 günlük olduk hala kahvaltıya başlamadım gün içinde ekgida veriyorum ek gıdaya da aslında erken baslamistik ama kahvalti yok
ozsez85 Laren labne ve zeytinyağ ile acıyorum.bazen labne kutusunda biraz peynir suyu oluyor, onu da ilave ediyorum ve yedirirken arada su içiriyorum. Birkez boğszına sıvandı, bu şekilde çöxüm buldum
Annecik3 Merhabalar. Benim bebeğim de yedi buçuk aylık. Sabah bazen avokado veriyorum bazen de yumurta ve peynir. Üstüne de az miktarda mama verip suyunu birazcık daha fazla koyuyorum.
Yaseminozklc Oğlum 6 ay 15 günlük 🤲 sabah tuzsuz peynir bı parca ince dilim ve yumurta sarısı , 2 gibi ya tarhana, yoğurt , yada bal kabağı püresi vs yapıp veriyorum , anne sütüne saha ağırlık veriyorum
ozsez85 AsyaElaa cevizi gözlemleyerek vermemizi önerdi doktorumuz. Birkaç gün verdim, sıkıntı olmayınca devam ettik
ozsez85 Danerys hayır hepsini verebilirsin bir arada dedi:)) iki özel doktora gittik , ikisi de ceviz veriyor . Ama çok geliyor bana, galiba ben de denilenden ziyade biraz gözlemleyip ilerleyeceğim