Deletedmom0099 Uraz2021 imgyukle.com adresine girin fotoğrafı galeriden seçip yükleyin sonra en altta sonunda .jpg yazan bir link var onu kopyalayıp buraya yapıştırın
EdaM2358 Uraz2021 benim oğlumda böyle olmuştu 3 gün ateş sürdü bi anda ateşi düştü ve döküntü oluştu doktor 6.hastalık demişti canım
Uraz2021 EdaM2358 bizimki de hemen hemen böyle işte Allah yardım etsin evlatlarımıza tekrarı olmasın çok korktuk.
Uraz2021 Deletedmom0099 inşallah canım Allah razı olsun senden😊 alerji olsa daha çok korkardım sanırım zaten ateşi yaşadık biz bu döküntüler beni korkutmustu
tasyan Uraz2021 kısa zaman önce bebeğimle beraber covid geçirdik 3 gün yüksek ateş oldu, antibiyotik kullanmadık ve bebeğimde de çok kızarıklıklar oldu böyle. Virüs nedeniyle böyle dedi doktorumuz. Sonra geçti zaten.
Uraz2021 tasyan evet bizde geçirdik büyük ihtimalle bebeğimde oldu tabii😔 sonra böyle döküntüler çıktı . O kadar üzüldüm ki Allah kimseye vermesin . Onların ayağına taş değmesin.