Uraz2021 antibiyotik kullanıyorduk bugun vucudu kızarmıs dökmüş . Karantinadayım ne yapacağımı bilemedim
Uraz2021 Deletedmom0099 evet ateşi vardı antibiyotik başladık bugun dökmüş fena alerji gibi sabah ishal şeklinde kakanda yaptı
Nurselii Merhaba yan etkilerinde kızarıklık döküntü olablir bizde de aynısı olmuştı kullanmayı bırakmıştık
Elisam16 Uraz2021 alerji bölümünde testini yapıyor doktor daha yaptırmadık bizi çağırıcaklar öyle yapıcaklarmış kızımında antibiyotiğe alerjisi var
Uraz2021 Elisam16 off ya inşallah yoktur bazen öyle hasta oluyor ki antibiyotik dışında iyi etmem mümkğn olmuyor 😔
Uraz2021 Elisam16 sizde ki belirtiler neydi ben daha önce de kullandım hiç böyle bir reaksiyon göstermemişti ama bu sefer ateş vardı birkaç ilaç birlikte kullandım ondan mı acaba oldu
Elisam16 Kurdeşen döküntüsü oldu bizde vücutta sıvı toplamış gibi döküntüler oldu göz dudak şişti birkaç hafta sürdü böyle
Deletedmom0099 Uraz2021 3 gün ateş ve ardından döküntü 6. hastalık belirtisi doktorunuzla bir görüşün antibiyotiği bıraktırır eğer öyleyse
Uraz2021 Deletedmom0099 canım sağ ol sordum olabilir dedi siizn döküntüler nasıldı acaba ben foto atsam bakanilri misin
Nurtalib Uraz2021 onu bilemicem canm bizde de agumentin yan etki yapmisti butun vucudu kizamik cikmis gibiydi 3 gün surdu sonra kayboldu zaten
Uraz2021 Nurtalib peki siz ilacı kestiniz mi az önce doktor kesebilirsin boğazında az tahris var dedi ama ben tekrarlar diye korkuyorum