Zeliha_ yok besinden çok bizim ki yün toz koku besin olrak çilek en belirgin ben takip ediyorum ya biraz saçma bizim ki ya elyaf yorgan bile örtsem nefes alamıyor polar tulum giydiriyorum nefes alamıyor bir değişik ama alerji çok zor bebeğin çok küçük zaditen verilirmi bilmiyorum ama danis