Merhaba anniler kızım 6 aylık 3 .ayından itibaren Egzama süt ve yumurta alerjisi yüksek derecede çokta üç aydır yumurta süt ve süt ürünleri hiçbir şekilde tüketmiyorum sadece emziriyorum bu bir aydır ekli daya başladık sonra vücudu tabii ki ilk günden beri aşırı derecede kaşınıyordu ve suratı kıpkırmızı başını kaşıyor karnını bacaklarını inanın onu öyle gördükçe o kadar çok üzülüyorum ki hem ben yoruluyorum hem o altıncı ayda besin alerji testi yapacaklar 1 Mart da basına gelen varmı çok kötüyüm kızlar yine buna elhamdulillah ama hep kaşınıyor çok huzursuz