Kızlar selam. Ben geçen bu olay olduğunda Similac’a mail atarak tarafıma dönülmesini istemiştim. Ve beni bugün Similac’tan aradılar. Alerjik ve özel çocukların için üretilen Similac Alimentum ve EleCare’in üretildiği fabrikada bi sıkıntı olduğu iddia edilmiş ve Similac bu mamaları gönüllü olarak geri çağırma işlemi başlatmış. Similac 1-2 ve 3 aynı fabrikada üretilmiyormuş gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz dediler. Alimentum ve EleCare’de de bi sıkıntı yokmuş aslında ama iddialar üzerine geri toplama kararı almışlar tamamen gönüllü olarak. Yani içiniz rahat etsin benim içim yüzde yüz rahatladı. Ki zaten rahattı. Çünkü olay Türkiye’yi kapsamıyormuş bile :) fazla gaza geliyoz milletcek 😂