Lynn
Pardon da niye atarlandınız ki? Ben kötü bir şey demedim. Sadece hoşuma gitti bu konuda rahat bir düşüncede olmanız. Ben olsam çoktan panik olup atmıştım mamaları ve sizin sakinliğinize imrendim. Aslında iyi bir şey dedim yani. Bu kadar kabalaşmanıza ve yorumumu okuduğumu anlamamakla ilişkilendirmenize gerek var mıydı bilemedim.
Barkod okutma mesajınızı da ben size mesaj yazarken yazmışsınız dolayısıyla onu okuma imkanım olamazdı. Mesajımda da konuyla ilgili resmi sitenin açıklaması ve barkod bilgilendirmesinin yapıldığı kaynağı vermiştim zaten.
Neyse burada bir şey söylendiğinde hemen atar gider modunda olunduğunu unutmuşum çok pardon. Hadi iyi geceler..