Mihrimahim16 211220 Bahsettiğin 4 ay atağı işte… Benim kızımda bir ara iştahsızlık yaptı sonra geçti… Uyku gerilemesi oluyor huysuzluk vs…
cnsymn Leyla_arlan beni ilk doğduğu 40 gün çok yordu küçücük doğması ve o küçücük bebeğiyle sarılığa yakalanıp yememesi beni çok yıprattı.