birtutamsac Leyla_arlan 9,5 aylık oldu beni en çok yoran uykusuzluk şu anda olduğu gibi ayağımdan bıraktığım an ağlıyo 🥺
Citlenbigim22 Leyla_arlan 3ay 12 günlük olduk yakın zamana kadar kolikti şimdi çok şükür gazı bitmesine rağmen sebepsiz ağlamaları var ve uykuya direnme
DurununAnnesi03 Leyla_arlan 5 ay 18 günlüğüz, en zoru ilk kırk gündü sonrasi bi şekilde yoluna girdi çok şükür 🥰
M-O-D-A DurununAnnesi03 benim kızım da 5 ay 19 günlük 1 gün varmış aralarında minnoşların🐥 Allah bağışlasın 🙏🏻🦋🧿
Zynpozen Leyla_arlan 5 aylik oldu oglum cok şükür 🤲🤲❤❤En zorlandigim uykuya dalamamasi. Uyku düzeni kurmam lazim aslında ama nasil yapabililrim bilmiyorum
honeyybee_ Leyla_arlan 5 ay 8 gunluk 4.ay atagi cok fena gecti izleri hala duruyor gazda baya zorlamisti simdide disten agliyor zorluk ayni sekil degistiriyor olsun gülüşü yeter 🌸