Duham44 Rabbim Şafi ismiyle şifa versin inşaAllah ,ablamın oğluda otizm özel çocuk 11yaşında konu hakkında sizi yönlendiremem, otizmin de çeşitleri var yeğenim su an konuşuyor 5yaşından sonra konuşmaya başladı kanat çırpma en çok yaptığı hareketlerinden, tavana yada bir yere bakıp durma , göz teması yok tu , kendini atar yere takıntıları var bunlar yaş büyüdükçe daha belirgin oldu dönen şeylere ilgisi var arabanın tekerini döndürür yediği yiyecekler fix tir dışına çıkmaz yeni sosyalleşiyor özel eğitim alıyor normal okulda bazı terbiyesiz veliler istemedi otizmli olduğu için Allahtan maddi durumu çok iyi özel okula gidiyor bir kaç yıldır göz teması kuruyor adına bakıyor çok yakışıklı koca gözlükuzum 🥲 genetik mi değil mi bilmiyorum . Oyuncaklarını paylaşmaz kardeşi oldu birde onu çok dövdü ve hala istemiyor yalnız bırakamıyor ablam başka çocuklara asla vurmuyor sadece ona aklıma gelenler bunlar su an , sizde erken farketmişsiniz eğer otizm se ? Onlarda pskologlara nöroloji uzmanların a ayrı ayrı götürdüler 2.5yaşında farketti ablam konduracamadı birde şimdi ki gibi çok yaygın değildi sanırım