Daha once post acmistim ismine bakamamsi sorun mu diye oglum hicbir sekilde ismine bakmiyordu ki hala bakmiyor su an tam 10 bucuk aylik ve meyve yada ıslak yiyeceklere kesinlikle dokunmuyor isaret parmagiyla ittirip ellerini geri cekip tiksinmis gibi acip acip kapatiyordu baba anni dede gıdı gıdı diyo babildamasi var yani onun disinda arabalari defalarca gostermeme ragmen donderip tekerleriyle oynamaya calisiyor donderiyo goz temasimiz 1 aya kadar vardi su an o da kısıtlı uyku duzeni guzel yemesi icmesi gayet iyi uzun zamandir suphelerim vardi bu ara artan hiperaktivitesiyle birlikte daha da artti psikiyatriden randevu aldim 12 gun sonraya verdi bi kac tane ozel egitim hocasiyla gorustuk cocugumu izlediler ve yuksek ihtimalle otizm dediler su an baslangic asamasinda tablo gun gectikce agirlasacak eger egitime baslamazsaniz dediler psikiyatrisle gorustum daha once rapor olayi zaman alacak özel egitime baslanmasi gerektigini soyledi raporu beklemeden yoksa cok gec kalinacagini ve alinacak iyi sonucun azalacagini simdi son bir umut diğer cocuk psikiyatrisini bekliyorum randevu gununu belki farkli biseyler gorur diye. Tum cevremde dahil soyledigim herkes dalga gecti cocuklq ilgili endiselerimle ama icim kesinlikle rahat degildi biliyodum bisey var hatta kendimi bu duruma hazirlamis gibiydim gardimi almistim cok uzuldum hala üzülüyorum cocuguma bakip agliyorum ama yine benim cocugum degisen bisey yok hersey allahtan eger ufacik bile supheniz varsa lutfen uzerine düşün etrafi dinlemeyin sende boyleydin babasida boyleydicileri hic dinlemeyin. Ve bizim icin lutfen dua edin 🙏