Muges4 canım benimkide çok sıçrıyor bu defa ne ben uyuyabiliyirdum ne bebeğim bizimki de 3 ay 12 günlük yarım kundak yapıyorum iki aylık falandı istemiyordu güzelce kollarini sardım bir etrafından yazma dolayıp bağladım kaç hafta öyle yapınca alıştı şimdi artık sadece tam uykuya dalıyor o an kundaklayip bir iki kucağımda sallayıp yatağına birakiyorum