Muges4 Kaçıncı aya kadar kundak yaptınız? Yapmasam elleriyle kendini uyandırıyor istemsizce. Yapsam kolunu kurtarıyor gece,muhakkak, 500 kere uyanıp geri kundağa sokuyorum yıldım.Ne zaman bitecek bu el kol sıçramaları?
OncedenGurme Muges4 hiç kundak yapmadım ben 🤷🏻♀️ İlk iki hafta filan sıçradı, uyandı. Bana kundak yap dediler. Sabırla alışmasını bekledim ve alıştı
Deletedmom54544 Muges4 kaç aylık ben 2 aya kadar yaptım. Evimiz sıcaktı ve rahatsız olduğunu hissediyordum. Kundağı bıraktım daha rahat uyudu
161525 Muges4 ay benimki ilk 2 hafta yaptırdı yarım kundaksız emmezdi 2haftalık oldu çocuk yok asla kundak istemiyor yüzüstü uyuyor 2haftalıktan beri şu an 2 ay 4 günlük
Muges4 Deletedmom54544 3 ay 10 günlük.Bende yapmak istemiyorum ama hep sıçrıyor kolları bu sefer kendini uyandırıyor🤷🏻♀️
Serpil51 Muges4 bence geç kalınmış çünkü kundaklı olduğunu farkedip sürekli uyanabilir ama yinede bir ay yapabilirseniz yapın
Nislina Muges4 evet ilk zamandan beri kubdak yaptık ve hala öyle devam ediyor kolları bağlı olmasa uyumuyor uyanıyor çok tiksiniyor bide
Serpil51 Muges4 ya kusura bakmayın ben nasıl okudum uykum var galiba çok yanlış anlamışım 3 aydan sonra yapacaksınız sandım 😂
Muges4 mom1236 ben kundağı beceremiyorum o hâlde😂bende yarım kundak yapıyorum ama kurtarıyor kendini dana