Mtaha size tavsiyem bir çay bardağı, bir çay kaşığı diye genelleme yapmayın. Bebeğiniz daha fazlasını isteye bilir, ya da yaptığınızı hiç yemeye bilir direk çöp olur. Bu miktarlar sadece bi fikir oluşturmak için, illa o kadar olması gerekmez. Tamamen sizin bebeğinize bağlı. Bi de ek gıda bu zaten azar azar bizim yediğimiz herşeyden yemeye başlıyorlar, öyle keskin katı kuralları falan yok, gönlünüze göre takılın işte 😃