ZmrNsa09 btlkrnaz55 Normal cezvede biraz ılıtıyorm biberonuna koyuyorm iciyo bazen pinar bazen icim aliyorm bebe biskuvisi falan koymuyorm ben
ZmrNsa09 RainOverMe Anne sütüne benziyo devam sütünün tadi biraz sekerli bi tadi var normal süt gibi degl mamaya hic benzemiyo mamadan daha güzel
RainOverMe ZmrNsa09 ben hiç bakmadım, tiksinirim belki diye. Benziyorsa çok işime yarar memeyi bırakınca🤗