Zeytin_gozlum btlkrnaz55 kızım 2.5 yaşında pınar yada içim alıyorum direk ılıtıp cicibebe yada nesquik katıyorum öyle seviyor. 🙈
RainOverMe Devam sütlerinin tadı normal sütten farklı mı acaba🤗 tadına bakan var mı. Kızım mama süt yogurt peynir vb seylerı tuketmıyor anne sutu alıyor memeyı bırakınca naparım dıye kara kara dusunuyrm
btlkrnaz55 RainOverMe ben bakmadım valla canım ama bence mama ile aynı yoksa benim oğlum içmezdi eminim
Deletedmom_64 RainOverMe evet normal sütlerden farklı rengi bile fark ediyor tadı da mama tadı var bebeklere göre yani
ZmrNsa09 RainOverMe Anne sütüne benziyo devam sütünün tadi biraz sekerli bi tadi var normal süt gibi degl mamaya hic benzemiyo mamadan daha güzel
Zeytin_gozlum btlkrnaz55 dediğim gibi pınar yada içim daha güzel hep bunları kullandım cicibebe de Ülker alıyorum zaten bir akşam yatarken veriyorum 2 tane atıyorum bir bardağa .
RainOverMe btlkrnaz55 ya mamayı da sevmedı farklı bardaklarda da denedım agzına aldıgı gıbı puskurtuyor😅 sudan baska sey ıcmez onu da 20-30 ml anca. Sıvı alımı cok az sütüm de pek yok bıraz da ondan alternatıf arıyordum cok tesekkur ederım cvp ıcın🤗🌺
Zeytin_gozlum btlkrnaz55 evet dolapta saklıyorum zaten bir haftaya kalmıyor bitiyor bir sorun olmuyor cnm
RainOverMe Deletedmom_64 hımm mamayı sevmemıstı o zaman işim zor yıne de denerım memeyı bırakma durumumuz olursa. Cok tesekkur ettım🤗🌺🙏🏻