Rumeysa28 camlarakullanmadıysanız clin önerirm cok cabuk temızlenıyor sayesınde. İnsanı yormuyor.Yalnız bezınız eskı atlet falan olacaksa yumusatıcıyla durulanmıs olmamasına dıkkat edın, buguya sebep oluyor sonra da vay kı ıyı degılmıs bu deterjan dıyorlar😅 bir de belinizi incittiysenız birkaç gün dinlenseniz daha ıyı olur en azından daha az yorulacagınız seyler olsun🤗 deneyın bakalım umarım ısınıze yarar. Ben koku almamda sorun oldugunda kolonya koklarım ama domestosta denemedım