gizem_43 BARTUMOM yaaa hadi hayırlısı inşallah ikimizde de yoktur bende yapacam yarın başka hangi koruma yöntemi kullanıyorsun
BARTUMOM gizem_43 hap prezervatif geri çekilme kasiklarim da çok ağrıyor olacakmışım gibi ama gelen giden yok bide ağzımda acı bir tat var oğluma hamileyken öyle olmuştu ondan korkmuyor değilim
BARTUMOM gizem_43 2 ay öncede böyle gecikti bir hafta test aldım eve geldim tam testi yaptım geldi boşa gitti test 😁
gizem_43 BARTUMOM Allah isteyen herkese nasip etsin ama cidden zor yaa şimdi bende öyle diyorum ama ben sprel işi aklıma yattı arattirdim biraz sadece%2risk var
BARTUMOM gizem_43 onada garanti bakamıyorum kuzenim onunla 3. Ye hamile kaldı ve daha yeni doğum yaptı ilk çocuğunda 5 yıl korumuş 2. Çocuğunda 15 aylıkken hamile kaldı kaymış
Eymeninannesi63 Merhaba kızlar 7 aydır doğum yapmışım kırkımdan sonra cerazette kullanmaya başladım adetim hep düzensizdi bir ay oluyordum bir ay olmuyordum oluncada kesilmiyordu son iki aydır olmuyorum bende korkuyorum ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Adel_Bebek Arenbuse58 peki takarken açıyor mu tam olarak işlem kaç dakika sürüyor hiç bilmiyorum bilgi verir misiniz
Arenbuse58 Adel_Bebek en fazla 10 dakika sürüyor benim canım biraz tatlı olduğu için evet ben kendimi kastım kastigim için korktum sanırım acidi o an ama basit bir işlem çabuk bitiyor
BARTUMOM gizem_43 bende test yaptım sanki hayalet çizgi var dedi herkes şüpheye düştüm kan verdim çok şükür yok