gizem_43 bende 4 ay önce doğum yaptım 40ım bitti adet oldum 5 gün sürdü aradan 1,5 ay geçti korktum ama adet oldum dedim hesaplamaya başladım en son 10 ocakta oldum 6-7 gün sürüyor 28 günde bir olmam gerekirken ben 1 hafta yine geçiktim 7 Şubat olmam gerekirken 14 şubatta hasta oldum tekrar hesaplayacağım zaten doktor kontrolüm var danışacağım kendisine ve ne hal nede o siprail dedikleri şeyi takmadım eşimde doğal dışarı çıkartıyor ki çocuk yapsak zaten isteyerek olur diye düşüyorum bende 1 -2 kere korktum ya bir şey yapmadım ama. Neden olmuyor diyordum olabilir 1 yılı bulur düzeltmek diye düşünüyorum ben