Gamzeaykut 6 ay. Sonra inat ettim sallamayacagım diye😅 iki günde sallanarak uyumayı unuttu. Oksuyordum uyuturken yuzunu poposunu o sekıl bıraz uzun surdu ama faydası oldu. Yanı dırekt uyku egıtımı gıbı degıl. Sonra da bez salıncaklardan aldım korıdora taktık uyutmadan once hem eglenmesı ıcın hem de uykusu gelsın dıye ona bındırırdım bı yarım saat sallardım sonra yataga alırdım. Boyle daha cabuk uyumaya basladı. Uyuma suresı de yava s yavas arttı. Halen super uykusu yok cocuk uyumak ıstese de bınamız gurultulu oldugu ıcın uyanıyor. O gunler cok cok zordu halen zor bır bebek. Ama o günlerden daha iyi tabiki