Hanımlar merhaba, 2 aylık bir bebegım var. Geceleri Yaklaşık üç saat deliksiz uyuyor. Sonrasında her saat başı kalkıyoruz son olarak
da 7 30da uyanıyor ve bir aydır gündüzleri sıfır uyku, kolumda omzumda, ayağımda uyuyor yatağına koyuyorum beş dakikaya uyanıyor, önerebileceğiniz birşey var mı