Dilaylaa iyi bari sevindim adınıza 😊 benim de sezaryen sebebim ilk kızımın doğumun da omuzu takılmıştı ben bunu önemli birşey değildi diye söylemedim sadece zor geçti demistim en son doğumhaneye yattigim da söyledim aslında çok önemli birşeymiş ikincisinin de omuzu takilabilirmis tekrar felç kalma ihtimali yada ölümle dahi sonuçlanabilir mis bu sebeple doktor sancı vermeden sezaryen dedi direk bende tabi öyle diyince sorgulamadan kabul ettim direkt, çok şükür bebeğim sağlıklı şimdi nasip böyleymiş